در حال بارگذاری ...
  • تائید سایت پلان مجتمع ۱۴۴ واحدی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی

    در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد طراحی شهری حدفاصل میدان شهید تا چهارراه صفا با هدف بازنگری شهری ، بازسازی ، توانمندسازی مشاغل و بافت موجود با تأکید بر هویت فرهنگی، مذهبی و تاریخی در مسیر مزبور بررسی شد و پس از نظر جمع حاضر تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی طراحی‌ شهری حدفاصل میدان شهید تا چهارراه صفا در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد در راستای باز زنده سازی و هویت بخشی مسیر مزبور خبر داد .

    وی گفت : در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد طراحی شهری حدفاصل میدان شهید تا چهارراه صفا با هدف بازنگری شهری ، بازسازی ، توانمندسازی مشاغل و بافت موجود با تأکید بر هویت فرهنگی ، مذهبی و تاریخی در مسیر مزبور بررسی شد و پس از نظر جمع حاضر تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

    قاسمی اضافه کرد : در جلسه کمیسیون ماده پنج شیروان نیز سایت پلان مجتمع ۱۴۴ واحدی بنیاد مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت . همچنین در این جلسه اراضی در راستای تامین زمین جهت اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شناسایی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد : هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    تعداد ۴۱ جلسه کمیسیون ماده پنج در ۱۲ شهر استان با ۵۹۴ مصوبه در سال ۱۴۰۲ جهت بررسی تقاضاهای شهروندان که در کمیته فنی تشکیل شده بود ، برگزار گردید که تمامی تقاضاها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و در حال حاضر هیچ پرونده بررسی نشده ای در نوبت رسیدگی کمیسیون ماده پنج هیچ کدام از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد خبر داد ...

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    نظرات کاربران