در حال بارگذاری ...
  • اخذ سند ۶۵ هکتار از اراضی ملی دولت با ارزش تقریبی ۶/۶ هزار میلیارد تومان در استان تهران

    این سند مربوط به اراضی ملی پلاک ثبتی ۹۵۹ فرعی از یک اصلی رودبار قصران (زردبند) به مساحت ۶۵ هکتار به ارزش ۶۶ هزار میلیارد تومان بوده است . یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال دولتی و اراضی و ساختمان‌ها است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ یک فقره سند تک برگ ۶۵ هکتاری برای اراضی و املاک ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه از اخذ یک فقره سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت : صدور سند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند .

    محبت خواه در خصوص یک فقره سند اخذ شده توضیح داد : این سند مربوط به اراضی ملی پلاک ثبتی ۹۵۹ فرعی از یک اصلی رودبار قصران (زردبند) به مساحت ۶۵ هکتار به ارزش ۶/۶ هزار میلیارد تومان بوده است . یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال دولتی و اراضی و ساختمان‌ها است .

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص حفاظت و حراست از اموال بیت المال با ظرفیت جهادی بالایی طی سال جاری عمل کرده است تا جلوی تعدی زمین خواران به بیت المال گرفته شود و به یکی از مهم ترین وظایف خود که همانا صیانت از اموال دولت است به بهترین شکل عمل شود .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۹۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ریالی ۱۰ همت در استان تهران طی ۱۱ ماه سال جاری خبر ...

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    نظرات کاربران