در حال بارگذاری ...
  • تصمیم گیری در مورد ثبت نام مجدد مسکن حمایتی در صورت وجود متقاضی جدید

    از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه زمان پالایش متقاضیان ثبت‌نام شده تعیین شده است و ادارات کل راه و شهرسازی باید نتایج ثبت‌نامی‌های طرح نهضت ملی مسکن را به ستاد وزارتخانه اعلام نمایند . پایان خردادماه زمان اتمام پالایش‌هاست و نتایج به اطلاع ثبت‌نام شدگان و حائزان شرایط خواهد رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان از احتمال بازگشایی سامانه ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد : چنانچه بعد از اتمام پالایش‌ها در پایان خردادماه متقاضیانی اعلام آمادگی کنند احتمال بازگشایی سامانه برای متقاضیان جدید وجود دارد .

    معاونت مسکن و ساختمان از احتمال بازگشایی سامانه ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    معاونت مسکن و ساختمان با اعلام اینکه سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir برای کل نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برای نام‌نویسی از متقاضیان باز بوده است و تمامی متقاضیان فرصت یافتند تا در این سامانه ثبت‌نام کنند ، اعلام کرده است که چنانچه در آینده متقاضیان جدیدی برای ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن باشند ، در خصوص بازگشایی سامانه مذکور تصمیم گیری خواهد شد .

    طبق آمار در طرح نهضت ملی مسکن که از ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۰ و یک ماه بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن بازگشایی شد و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ روند ثبت‌نام ادامه یافت ۵ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۶۶ نفر نام‌نویسی کردند و از این تعداد ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر حائز شرایط اولیه (فرم ج سبز ، نداشتن سابقه مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی) شدند . تهران بیشتر آمار ثبت‌نام کنندگان و شرق سمنان کمترین میزان ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص داده است .

    یادآور می‌شود ، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه زمان پالایش متقاضیان ثبت‌نام شده تعیین شده است و ادارات کل راه و شهرسازی باید نتایج ثبت‌نامی‌های طرح نهضت ملی مسکن را به ستاد  وزارتخانه اعلام نمایند . پایان خردادماه زمان اتمام پالایش‌هاست و نتایج به اطلاع ثبت‌نام شدگان و حائزان شرایط خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    استان زنجان تجربه بسیار خوبی در مسکن مهر داشت و باید این موفقیت در طرح نهضت ملی مسکن هم محقق شود .

    |

    با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

    |

    نظرات کاربران