در حال بارگذاری ...

انعقاد قرارداد خودمالکی ۲۲ هزار و ۷۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن به مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان

در طرح‌های حمایتی مسکن بیش از ۵ میلیون متقاضی ثبت‌نام کردند که از این میزان ۹۷ هزار متقاضی خودمالک هستند که در دو ماه با فراهم شدن شرایط در سامانه ثمن اطلاعات خود را در سامانه ثبت کردند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۲۲ هزار و ۷۲۰ واحد به مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان خبر داد .

سیدمحسن فاضلیان در خصوص تازه‌ترین وضعیت ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد : ۱۴۷ هزار و ۶۴۸ واحد به بانک معرفی شده است که از این تعداد واحد معرفی شده به بانک ، قرارداد ۲۲ هزار و ۷۲۰ واحد به مبلغ ۷ هزار میلیاردتومان منعقد شده است .

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن رقم تسهیلات خودمالکی پرداخت شده به پروژه‌ها را ۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد .

گفتنی است ، ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی نیز به خودمالکان پرداخت می‌شود . همچنین در طرح‌های حمایتی مسکن بیش از ۵ میلیون متقاضی ثبت‌نام کردند که از این میزان ۹۷ هزار متقاضی خودمالک هستند که در دو ماه با فراهم شدن شرایط در سامانه ثمن اطلاعات خود را در سامانه ثبت کردند . 




مطالب مرتبط

با پالایش های صورت گرفته تاکنون به بیش از ۳۷۰ نفر در مجموع ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای و به ۸۰ نفر در مجموع ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شده است .

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

|

نظرات کاربران