در حال بارگذاری ...
  • واحدهای نهضت ملی مسکن در محله منظریه دو ساله تحویل داده می‌شود

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، این پروژه در مدت دو سال تکمیل خواهد شد و پس از آن به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن استان تحویل داده می‌شود . طی تفاهم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده سازی اولیه این پروژه به عوان کارگزار خواهد بود اما ساخت واحدها توسط پیمانکاران و مجریان ذی‌صلاح انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۵ هزار واحدی نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور گفت : این پروژه در مدت دو سال تکمیل خواهد شد و به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن استان تحویل داده می‌شود .

    حسینعلی مقصودی درباره مشخصات فنی پروژه ۱۵ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در منطقه ۴۰ منظریه استان توضیح داد : مساحت این طرح ۹۶ هکتار بوده و ظرفیت ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی را در مرکز استان دارد و سایر واحدها نیز در ۴۳ شهر مختلف استان در حال احداث است .

    وی افزود : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، این پروژه در مدت دو سال تکمیل خواهد شد و پس از آن به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن استان تحویل داده می‌شود . طی تفاهم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده سازی اولیه این پروژه به عوان کارگزار خواهد بود اما ساخت واحدها توسط پیمانکاران و مجریان ذی‌صلاح انجام می‌شود .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری گفت : بر اساس پالایش‌های انجام شده برای ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن استان تا کنون ۱۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند .

    وی با اشاره به آغاز ساخت ۴ هزار و ۶۰۰ واحد دیگر در فازهای قبلی خاطر نشان کرد : عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار واحد در محله ۳۴ نیز آغاز و با پیشرفت قابل توجهی همراه شده است . مجموعا ۲۰ هزار واحد معادل سهمیه دو سال استان در حال ساخت است که پس از تکمیل، تحویل متقاضیان خواهد شد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری در ادامه به تفاهمنامه با وشهرداری برای تکمیل فضاسازی واحدهای باقیمانده از مسکن مهر در این استان اشاره کرد و گفت : در محله منظریه مشکلاتی از جمله جداول و مسیل‌ها، محوطه‌ها، خیابان‌ها، فضای سبز و پیاده‌روها داریم که پس از گذشت چند سال ، شهرداری از تحویل آن ها خودداری کرده بود ، طی سفر رئیس‌جمهور ،‌ وزیر کشور و معاونان وزیر راه وشهرسازی به این استان و با هماهنگی سازمان ملی زمین و مسکن ، مقرر شد در ازای پرداخت مبلغی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان ،‌ منوط به اینکه شهرداری پس از انجام عملیات محلات را تحویل بگیرد و بهره بردار باشد ، به تکمیل همه نیازهای شهرهای برای سکونت در واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر اقدام کند .

    وی افزود : بر این اساس شهرداری ، عملیات مروبط به مسکن مهر در محلات ۳۵ ،‌ ۳۶ ، ۳۷ ، ۳۸ و ۳۹ منظریه را در قالب تفاهمنامه‌ای انجام می‌دهد و اعتبار آن نیز از طریق سازمان ملی زمین و مسکن تامین خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    تاکنون آورده هر متقاضی این پروژه حدود ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب ، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران