در حال بارگذاری ...

برگزاری شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت

در راستای رسیدگی هر چه بهتر به درخواست ها و مشکلات مراجعین ، میز ارتباطات مردمی با حضور ادارات کل زیرمجموعه وزارت در استان برپا خواهد شد و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان ، به منظور بررسی و هماهنگی های لازم در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی برگزار شد .

در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی ، جلسه ای با حضور قاسم قاسمی ، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و دیگر مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد : برنامه ریزی لازم در خصوص مسائل و مشکلات موجود و نیازهای مختلف در حوزه های مسکن ، شهرسازی و حمل و نقل جمع بندی و احصاء شد .

وی با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان شمالی تصریح کرد : در راستای رسیدگی هر چه بهتر به درخواست ها و مشکلات مراجعین ، میز ارتباطات مردمی با حضور ادارات کل زیرمجموعه وزارت در استان برپا خواهد شد و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفت .

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود : انشالله با سفر پر خیر و برکت هیات دولت به استان شاهد تحولات خوبی باشیم و رشد و توسعه استان را در پی داشته باشد .

گفتنی است این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی ، مشورت برای حل مشکلات در استان ، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها برگزار و تمهیدات لازم به منظور آمادگی برای سفر هیات دولت به استان اندیشیده شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

|

نظرات کاربران