در حال بارگذاری ...

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهر بجنورد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بجنورد بازدیدی با حضور مهندس قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام و ضمن بررسی وضعیت موجود تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت واقع در شهرک فرهنگیان ، پروژه ۳۵۶ واحدی کاویان سازه آریا ، پروژه ۹۶ واحدی سپهر گستر مازیان و تعدادی از گروه های ساخت واقع در گلستان شهر بجنورد بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت .




مطالب مرتبط

در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

|

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

نظرات کاربران