در حال بارگذاری ...
  • تصویب الحاق ۸۲ هکتار از اراضی بازارک شهرستان رباط کریم در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن

    موضوع الحاق ۸۲ هکتار از اراضی یاد شده جهت ۵۵۰۰ واحد مسکونی با جمعیت پذیری ۱۸۸۶۵ نفر دراجرای قانون جهش تولید مسکن احداث خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب الحاق ۸۲ هکتار از اراضی بازارک واقع در شهرستان رباط کریم در اجرای قانون جهش تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد .

    خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت : شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ خود ، با موضوع «الحاق اراضی به مساحت ۸۲ هکتار به محدوده شهر رباط کریم جهت تأمین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن» با نظر همه اعضا تصویب و موافقت نموده تا جهت اجرا به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : اراضی ۸۲ هکتاری بازارک در منتهی الیه جنوب شهر رباط کریم واقع گردیده که در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۲ موات تشخیص داده شده و سند مالکیت آن بنام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر گردیده سپس در راستای نهضت ملی مسکن پس از تایید کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت تصویب به  شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع و با الحاق آن موافقت شد .

    محبت خواه در پایان افزود : موضوع الحاق ۸۲ هکتار از اراضی یاد شده جهت ۵۵۰۰ واحد مسکونی با جمعیت پذیری ۱۸۸۶۵ نفر دراجرای قانون جهش تولید مسکن احداث خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران