در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۱۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی در حال ساخت است

    ۱۵ هزار و ۱۷۴ واحد نهضت ملی مسکن در قالب پروژه های مختلف با درصد پیشرفت فیزیکی ۸ درصد تا ۵۵ درصد در استان در حال احداث هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از احداث بیش از ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

    سومین جلسه شورای مسکن به ریاست حسین نژاد ، استاندار خراسان شمالی و دیگر اعضای جلسه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد .

    قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه گفت : ۱۵ هزار و ۱۷۴ واحد نهضت ملی مسکن در قالب پروژه های مختلف با درصد پیشرفت فیزیکی ۸ درصد تا ۵۵ درصد در استان در حال احداث هستند .

    وی به تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود : تاکنون ۵۸ هزار و ۵۷۵ متقاضی در این طرح در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و هفتاد متقاضی تایید نهایی و ۵ هزار و ۵۹۹ متقاضی واریز وجه کردند . زمین برای ساخت ۴۱ هزار و ۷۰۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان تامین شده است و به این لحاظ از مناطق پیشرو در کشور هستیم .

    وی تصریح کرد : اکنون بیش از ۵۵۳ هکتار زمین ملی و نیز توافقی برای ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تامین شده است . براساس ارزیابی انجام شده ، خراسان شمالی از استان های برتر کشور در موضوع تعیین تکلیف متقاضیان اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و توانسته ۹۶ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان را تعیین تکلیف کند .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد : تاکنون تخصیص پروژه مسکن به سه هزار و ۷۴۵ نفر انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران