در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی استان بوشهر در شهرستان دشتی

بزودی و ظرف چند روز آینده کلنگ زنی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که به این طریق بتوانیم وبه مرور زمان تعهداتی که توسط دولت محترم و وزارت راه و شهرسازی برای این استان تکلیف کرده به انجام برسانیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در آئین آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی استان بوشهر که در شهرستان دشتی با حضور استاندار بوشهر ؛ فرماندار دشتی و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد ؛ اظهار داشت : برای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر تاکنون ۵۳ هزار نفر در استان بوشهر ثبت نام کرده که یازده هزار و ۲۸۰ نفر حائز شرایط شدن و ۷ هزار نفر افتتاح حساب انجام داده اند .

سید محمود دستغیبی گفت : از تعداد ۵۳ هزار نفر که تاکنون ثبت نام کرده اند ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر حائز شرایط شدند که از این تعداد ۷ هزار نفر افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۹۰۰ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز نموده اند .

وی افزود : بر اساس برنامه ریزی انجام شده تاکنون زمین ۲۴ هزار واحد مسکونی تامین شده و ۱۵ هزار واحد هم در مرحله نهائی شدن است که بتوانیم وارد فاز عملیات اجرایی کنیم .

مدیرکل راه وشهرسازی در ادامه اظهار داشت : از این تعداد اراضی تا الان ۶ هزار واحد کلنگ زنی شده که از این تعداد ۲ هزار واحد فنداسیون آن انجام شده ، بیش از ۵۲۸ واحد سقف آن انجام  وتعداد ۴۳۲ واحد نیز در مرحله سفت کاری است . در اکثر شهرهای استان ،شهرهای کوچک اراضی را به صورت انفرادی در قطعات ۱۵۰ و۱۶۰ متر مربع بر اساس ظرفیت اراضی که وجود دارد در اختیار هم استانی ها قرار میدهیم که بتوانند به سلیقه و توان خودشان نسبت به ساخت واحد مسکونی اقدام نمایند .

وی خاطر نشان کرد : تسهیلات این پروژه ها هم بر اساس تسهیلات جهش تولید مسکن یا تسهیلات روستایی ۳۰۰ و ۲۵۰ میلیون استفاده نمایند . بزودی و ظرف چند روز آینده کلنگ زنی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که به این طریق بتوانیم وبه مرور زمان تعهداتی که توسط دولت محترم و وزارت راه و شهرسازی برای این استان تکلیف کرده به انجام برسانیم .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران