در حال بارگذاری ...

ثبت نام ۷۱۷۱ نفر در آزمون های ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌ فنی ساختمان و معماران تجربی استان گلستان

از مجموع تعداد ثبت نامی ها ۱۸۴۱ نفر زن و تعداد ۵۳۳۰ نفر مرد هستند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در ثبت نام اردیبهشت ماه سال جاری در سطح استان گلستان ، تعداد ۷۱۷۱ نفر در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی ثبت نام انجام داده اند .

ملک گفت : ثبت نام آزمون های ورود به حرفه در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری صلاحیت های (نظارت ، طراحی و اجرا) ، عمران صلاحیت‌های(نظارت ، محاسبات ، اجرا ، طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان و ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) ، تاسیسات‌ مکانیکی صلاحیت های (طراحی ، نظارت و اجرا) ، تاسیسات‌ برقی صلاحیت های ( طراحی ، نظارت و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک ، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه‌برداری ، تاسیسات‌ مکانیکی و تاسیسات‌ برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ ، در استان گلستان انجام شد .

وی افزود : آزمون رشته معماری (طراحی) روز پنجشنبه مورخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ و آزمون‌های (تستی) سایر رشته‌ها روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ دراستان گلستان در دو حوزه گرگان و گنبد برگزار می شود . در مجموع تعداد ۷۱۷۱ نفر جهت شرکت در آزمونهای مذکور ثبت نام کرده اند که تعداد ۴۴۵۰ نفر درحوزه گرگان و تعداد ۲۷۲۱ نفر حوزه شهر گنبدکاووس  ثبت نام بعمل آورده اند .

ملک در پایان اظهار داشت : از مجموع تعداد ثبت نامی ها ۱۸۴۱ نفر زن و تعداد ۵۳۳۰ نفر مرد هستند .




مطالب مرتبط

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

|

تحویل به‌موقع واحدها بدون کاهش کیفیت ، اولویت اصلی ماست و پیمانکار باید با دقت و سرعت لازم مراحل کاشی‌کاری و تأسیسات را به اتمام برساند .

|

این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

|

از سال ۱۴۰۰ تا کنون ، ۶ هزار و ۵۲۹ پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان صادر و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده است .

|

نظرات کاربران