در حال بارگذاری ...
  • آگهی تبلیغات پیش فروش در سازه‌های درون شهری و برون شهری منوط به داشتن مجوز است

    مطابق ماده ۱۹ آئین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان وزارت راه و شهرسازی مرجع صدور انتشار آگهی پیش فروش ساختمان است و مطابق ماده ۳ همین آئین نامه ، پیش فروشندگان موظف هستند مدارک و مستندات لازم جهت درخواست آگهی را به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه نمایند که مدت زمان مجوز انتشار آگهی نیز همین و به مدت سه ماه است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هرگونه درج و انتشار آگهی پیش فروش ساختمان در تابلوهای تبلیغاتی کنار بزرگراه‌ها ، آزادراه‌ها و حریم راه‌ها منوط به داشتن مجوز قانونی است .

    خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : هرگونه انتشار آگهی پیش فروش در سازه های جاده ای و یا مجتمع های بین راهی منوط به داشتن مجوز قانونی از ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری استان است و درج شماره صدور مجوز و تاریخ در متن آگهی سازه ها الزام قانونی بوده و با متخلفین با قوانین و مقررات برخورد قانونی خواهد شد .

    وی افزود : معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران نیز در این زمینه الزام قانونی را ابلاغ کرده است ، همچنین راهداران استان تهران موظفند هرگونه تبلیغات غیرقانونی پیش فروش ساختمان را طی صورتجلسه به مراجع قضایی اعلام کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان تصریح کرد : مطابق ماده ۱۹ آئین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان وزارت راه و شهرسازی مرجع صدور انتشار آگهی پیش فروش ساختمان است و مطابق ماده ۳ همین آئین نامه ، پی فروشندگان موظف هستند مدارک و مستندات لازم جهت درخواست آگهی را به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه نمایند که مدت زمان مجوز انتشار آگهی نیز همین و به مدت سه ماه است .

     




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران