در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۱۶ هزار مستاجر اصفهانی برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن

    افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند . نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : در سال جاری تا کنون بیش از ۱۶ هزار مستاجر اصفهانی متقاضی بهره مندی از تسهیلات کمک ودیعه مسکن بوده‌اند .

    علیرضا قاری‌قرآن در خصوص جزئیات تسهیلات اعطا شده برای کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان اظهار داشت : از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ که ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن آغاز شد تاکنون ۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر در سطح استان اصفهان متقاضی بهره مندی از این تسهیلات بوده و اقدام به ثبت نام کردند .  

    وی با بیان اینکه اعطای این تسهیلات به متقاضیان حائز شرایط در حال انجام است اذعان داشت : در سال ۱۳۹۹ به ۱۱ هزار و ۵۵۳ متقاضی و در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۶ هزر و ۲۴ متقاضی در سطح استان اصفهان وام کمک ودیعه مسکن پرداخت شده است .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت : ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود .  

    وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است ، تاکید کرد : افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند . نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است . 




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    با توجه به‌ اینکه شهر اصفهان به پشتوانه ظرفیت های تاریخی ، اقتصادی و اجتماعی بر اساس مصوبه ۱۳۹۷ شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تحت عنوان «اتخاذ رویکرد نوین در تهیه طرح های جامع شهری» از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری به عنوان یکی از پنج شهر پایلوت کشور برای تهیه برنامه ...

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    نظرات کاربران