در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۳۰۸۸۴۰ مترمربع از اراضی ملی استان فارس در خرداد ماه

شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در خرداد ماه ۱۴۰۱ بیش از ۳۰۸۸۴۰ متر مربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر ۳۱۶۷ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است .

محمودرضا طالبان تصریح کرد : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی ، در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با اجرای ۵۵ مورد عملیات رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود ۳۰۸۸۴۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۳۱۶۷ میلیارد ریال شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت : شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .




مطالب مرتبط

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

|

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

|

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

|

قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .

|

نظرات کاربران