در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۳۰۸۸۴۰ مترمربع از اراضی ملی استان فارس در خرداد ماه

    شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در خرداد ماه ۱۴۰۱ بیش از ۳۰۸۸۴۰ متر مربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر ۳۱۶۷ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است .

    محمودرضا طالبان تصریح کرد : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی ، در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با اجرای ۵۵ مورد عملیات رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود ۳۰۸۸۴۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۳۱۶۷ میلیارد ریال شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت : شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    نظرات کاربران