در حال بارگذاری ...
  • استفاده از تمام ظرفیت های استان کرمانشاه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    فعال بودن همه پروژه های تامین مسکن جهت فراهم نمودن رفاه حال شهروندان و تحویل هر چه سریعتر منازل به متقاضیان ، در تمامی ایام هفته بدون درنگ از اهم مصوبات آخرین نشست شورای مسکن استان کرمانشاه بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مهمترین مصوبات آخرین نشست شورای مسکن استفاده حداکثر از ظرفیت ها در اجرای طرح نهضت ملی بود .

    مهرداد آهکی ضمن اشاره به تاکیدات استاندار در نشست شورای مسکن ، تصریح کرد : تولیدات کارخانجات بومی ، از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و پیمانکاران حتما در راستای حمایت از تولید و اشتغال ، در تامین مصالح مورد نیاز طرح مذکور استفاده کنند . این ظرفیت های داخلی در پیوست قراردادها معرفی شوند .

    آهکی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت مقام ارشد استان از اجرای پروژه های تحت اختیار راه و شهرسازی گفت : تعیین تکلیف پروژه های باقی مانده مسکن مهر هم در دستور کار قرار دارد و قطعا پیرو مصوبات نشست با تعاونی های ناتوان برخورد خواهد شد .

    آهکی در پایان افزود : حمایت دولت جهت تامین وام ودیعه مسکن و لازم الاجرا بودن آن از سوی بانک های عامل از دیگر موارد مورد تاکید استاندار بود .

    فعال بودن همه پروژه های تامین مسکن جهت فراهم نمودن رفاه حال شهروندان و تحویل هر چه سریعتر منازل به متقاضیان ، در تمامی ایام هفته بدون درنگ از اهم مصوبات آخرین نشست شورای مسکن استان کرمانشاه بود .




    مطالب مرتبط

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

    |

    طرح جامع شهر و افق جمعیتی با توجه به نرخ رشد تهیه خواهد شد و بر اساس مجموعه مطالعات صورت‌گرفته در ابعاد مختلف جهت تامین نیاز مسکونی و خدماتی جمعیت اضافه شونده و همچنین جبران کاستی‌های وضع موجود شهر تنظیم خواهد شد .

    |

    مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    |

    نظرات کاربران