در حال بارگذاری ...

همدلی و تعامل خانواده نظام مهندسی استان کرمانشاه مهمترین عامل در اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان

ارتقا کیفی خدمات مهندسی ، آموزش مهندسان ، ترویج مقررات ملی و درس گرفتن از حوادث ، مهمترین وظایف خانواده نظام مهندسی است که در سایه همکاری و تعامل تحقق می یابد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، همکاری و تعامل اعضای هیات مدیره را مهمترین عنصر در اجرای وظایف محوله به بهترین نحو در مسیر قوانین عنوان کرد .

مهرداد آهکی در نشست با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، بر ضرورت هم افزایی و همکاری بیشتر هیات مدیره تاکید نموده و لازمه حرکت صحیح در راستای اجزای مقررات ملی و ساختمان در استان را ، حرکت منسجم ، یکصدا و یکدست اعضای هیات مدیره در مسیر قوانین عنوان کرد .

آهکی افزود : ارتقا کیفی خدمات مهندسی ، آموزش مهندسان ، ترویج مقررات ملی و درس گرفتن از حوادث ، مهمترین وظایف خانواده نظام مهندسی است که در سایه همکاری و تعامل تحقق می یابد .

مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه ، افزود : اداره کل راه و شهرسازی همواره به عنوان عضوی از خانواده بزرگ عمران و توسعه ، با توجه به تکالیف و اختیارات خود ، ناظر بر اجرای قوانین در این حوزه خواهد بود .

در پایان ، اعضای هیات مدیره با بیان مشکلات ، پیشنهادات و موارد مورد نظر خود ، استمرار در برگزاری این جلسات را در جهت ایجاد همدلی و تعامل بیشتر موثر خواندند .




مطالب مرتبط

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

|

طرح جامع شهر و افق جمعیتی با توجه به نرخ رشد تهیه خواهد شد و بر اساس مجموعه مطالعات صورت‌گرفته در ابعاد مختلف جهت تامین نیاز مسکونی و خدماتی جمعیت اضافه شونده و همچنین جبران کاستی‌های وضع موجود شهر تنظیم خواهد شد .

|

پروژه ۴۲۰۰ واحدی خودمالکی آموزش و پرورش مشکلاتی در راستای توزیع برق و همچنین دفع آب‌های سطحی داشت که طبق دستور استاندار کرمانشاه مقرر شد توزیع برق طبق قانون کار مشارکتی را با تعاونی داشته و شهرداری هم ۱.۵ کیلومتر لوله‌گذاری در راستای کنترل آب‌های سطحی انجام دهد .

|

امیدواریم با تخصیص این زمین‌ها و تعریف پروژه‌ها بتوانیم فاصله عرضه و تقاضا را کاهش دهیم تا اثرش در قیمت اجاره‌بها نمایان شود و فشار کمتری به مستأجران استان وارد شود .

|

نظرات کاربران