در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه

    از مجموع سهمیه نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه ۲۸۰ واحد برای شهر نالوس و ۳ هزار و ۷۲۰ واحد برای شهر اشنویه لحاظ شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : احداث ۴ هزار واحد ، سهم شهرستان اشنویه از طرح نهضت ملی مسکن است و اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح فراهم است .

    سید محسن حمزه لو در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشنویه ، افزود : اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشنویه از طریق تغییر کاربری اراضی ، الحاق به محدوده و استفاده از اراضی ملی در حال تامین بوده تا اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه شتاب بگیرد .

    وی ادامه داد : در شهرستان اشنویه سه هزار ۸۶۷ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار ۱۳۴ نفر واجد شرایط هستند .

    حمزه لو تأکید کرد : از مجموع سهمیه نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه ۲۸۰ واحد برای شهر نالوس و ۳ هزار و ۷۲۰ واحد برای شهر اشنویه لحاظ شده است . از تعداد کل واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه ۹۱ نفر نیز نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند .




    مطالب مرتبط

    هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند .

    |

    در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت ۳ هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود . این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در ۳ شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .

    |

    در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است . تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران