در حال بارگذاری ...
  • ضرورت فعال‌ سازی دفاتر توسعه اشتغال و کارآفرینی در تمامی شهرهای جدید

    قطعا اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه باید دیده شود ، از آنجایی که رویکرد ما نیز در این حوزه ساخت سکونتگاه صرف نبوده و قصد شهرسازی داریم پس پیوست مطالعات اجتماعی باید برای تمامی پروژه‌ها تعریف و در نظر گرفته شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، بالا بودن سطح امید به زندگی ، تغییر الگوی رفتار اجتماعی به سمت الگوهای ملی و انقلابی ، توانمندسازی در نگاه فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و مشارکت‌پذیری شهروندان را پنج استراتژی اصلی و ضروری در سیستم مدیریت شهری اعلام کرد .

    علیرضا جعفری طی سخنرانی در گردهمایی مشاورین و مسئولین توسعه اجتماعی و فرهنگی شهرهای جدید کشور با تأکید بر اهمیت ظرفیت فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهرسازی بیان کرد : شما باید به عنوان فرماندهان فرهنگی در جبهه انقلاب ضمن پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فضای شهری ، سیاست‌های فرهنگی – اسلامی ، بحث تولید ، حوزه‌های دانش بنیان ، اشتغال زایی و … را پیش ببرید .

    جعفری با اشاره به ضرورت فعال سازی دفاتر توسعه اشتغال و کارآفرینی در تمامی شهرهای جدید کشور بیان کرد : قطعا اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه باید دیده شود ، از آنجایی که رویکرد ما نیز در این حوزه ساخت سکونتگاه صرف نبوده و قصد شهرسازی داریم پس پیوست مطالعات اجتماعی باید برای تمامی پروژه‌ها تعریف و در نظر گرفته شود .

    معاون وزیر را و شهرسازی در ادامه سخنان خود هویت بخشی ، بالا بودن سطح امید به زندگی ، تغییر الگوی رفتار اجتماعی به سمت الگوهای ملی و انقلابی ، توانمندسازی در نگاه فرهنگی - اجتماعی - اقتصادی و مشارکت پذیری شهروندان را پنج استراتژی اصلی و ضروری در سیستم مدیریت شهری اعلام کرد و افزود : بدون شک با اعمال موارد مذکور سبک زندگی ایرانی – اسلامی در جامعه نمود پیدا خواهد کرد .

    وی در پایان با تأکید بر تلاش بی وقفه این حوزه در ارتقا سطح سلامت اجتماعی خاطرنشان کرد : شما به عنوان مأموران بخش توسعه فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید موظفید در تحقق تمدن نوین اسلامی به دستور مقام معظم رهبری در این مناطق فعال باشید .




    مطالب مرتبط

    چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    نظرات کاربران