در حال بارگذاری ...

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرو در ارائه خدمات نوین و مشتری مداری

در راستای تسری فرهنگ مشتری مداری و رعایت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان ، این آزمایشگاه تصمیم به استقرار استانداردهای مدیریت ثبت و پیگیری شکایت و اندازه گیری رضایت مشتریان در ستاد و تمامی استان‌ها در سراسر کشور گرفت ؛ به همین منظور فرایند و الزامات مورد نظر این استاندارد طی ماه‌های گذشته در شرکت پیاده سازی شد و امروز فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهی IAS و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NASI انجام شد که فرایند اخذ این گواهینامه‌ها پس از انجام ممیزی در ستاد و استان‌ها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : این شرکت طی این سال‌ها ضمن مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان ، خدمات استاندارد را با دقت و سرعت به متقاضیان ارائه کرده است .

مجید کیانپور در آیین افتتاح همزمان فرایند ممیزی اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی شکایت و رضایت مشتریان این شرکت گفت : دستیابی به استانداردهای بین المللی و حفظ و استمرار این استانداردها در ارائه خدمات منحصربه فرد و نوین با هدف حفظ و ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی و همچنین جلب رضایت مشتریان ، طی فرایند قرارداد همکاری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به یک اصل تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این آزمایشگاه دریافت گواهینامه‌های بین المللی را در دستور کار خود قرار داده است ، عنوان کرد : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات برتر ، منحصربه فرد و تضمین شده امروز فرآیند ممیزی استاندارد بین المللی - ۲۰۱۸) ISO ۱۰۰۰۲) و ISO ۱۰۰۰۴- ۲۰۱۸) ) شامل رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه رضایت مشتری و مشتری مداری یک اصل مهم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است ، نسبت به دریافت این صلاحیت نیز اقدام شده تا از پیشنهادها و انتقادات و منابع اطلاعاتی مشتریان برای بهبود ارائه خدمات تضمین شده خود بیشتر استفاده کنیم .

کیانپور افزود : از این رو در راستای تسری فرهنگ مشتری مداری و رعایت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان ، این آزمایشگاه تصمیم به استقرار استانداردهای مدیریت ثبت و پیگیری شکایت و اندازه گیری رضایت مشتریان در ستاد و تمامی استان‌ها در سراسر کشور گرفت ؛ به همین منظور فرایند و الزامات مورد نظر این استاندارد طی ماه‌های گذشته در شرکت پیاده سازی شد و امروز فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهی IAS و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NASI انجام شد که فرایند اخذ این گواهینامه‌ها پس از انجام ممیزی در ستاد و استان‌ها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد .

مدیرعامل این شرکت اخذ این استاندارد را در مسیر تعالی شرکت مهم دانست و گفت : با اخذ این استاندارد بین المللی میزان کارایی و عملکرد ارائه خدمات و عوامل نارضایتی مشتریان برای ارائه راه حل سریع‌تر در رضایت مشتری مشخص می‌شود و ضمن متحد کردن کارکنان شرکت در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان ، می‌توانیم روی فرایند ارائه خدمات تضمین شده و برتر به مشتریان کنترل مداوم داشته باشیم .




مطالب مرتبط

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

نظرات کاربران