در حال بارگذاری ...
  • ضرورت تعیین تکلیف تعاونی های مسکن فاقد صلاحیت در کوتاه ترین زمان

    بنا به تاکید استاندار ، کلیه دستگاه های ذیربط در طرح ملی مسکن بدون استثنا مکلف به ارائه گزارش های مستند و شفاف هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، از تاکید استاندار بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر تعاونی های مسکن فاقد صلاحیت خبر داد .

    مهرداد آهکی ، به استناد دستورات استاندار در مقام رئیس شورای مسکن استان گفت : باید به وضعیت تعاونی های مسکن استان رسیدگی شده و تعاونی های مسکنی که توانایی لازم در انجام تعهدات را ندارند تعیین تکلیف و حتی در صورت لزوم کنار گذاشته شوند و پروژه ها به تعاونی های با قابلیت سپرده شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد : بنا به تاکید استاندار ، کلیه دستگاه های ذیربط در طرح ملی مسکن بدون استثنا مکلف به ارائه گزارش های مستند و شفاف هستند .

    آهکی افزود : یکی از مصوبات این نشست ، اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداران سراسر استان به منظور استقبال و حمایت از طرح های خود مالکی است ، که برای این مهم استفاده از بافتهای فرسوده هم در دستور کار قرار دارد .

    گفتنی است ، این نشست با حضور امیری مقدم استاندار کرمانشاه بعنوان یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای مسکن ، به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری ۲۵ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی دو و سه طبقه به متقاضیان واجد ...

    |

    در این محدوده‌ها علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۹ بسته تشویقی برای ساخت و ساز جدید و برای هر کدام از محلات و شهرها بسته‌های بومی تدوین شده است و گروه‌های جهادی در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    نظرات کاربران