در حال بارگذاری ...
  • واریز ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

    تعداد ۳۰۷ هزار و ۱۹۸ واحد به بانک برای انعقاد قرارداد معرفی شده که از این تعداد ، ۱۰۴ هزار و ۴۰۰ واحد قراردادهایشان منعقد شده است و مبلغ تسهیلات منقعد شده ۳۵ هزار میلیاردتومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک‌مسکن گفت : در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است که از این میزان ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات است .

    محمود شایان تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب ، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و گفت : تاکنون ۵۵۹ هزار و ۲۷۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کردند که میزان آورده متقاضیان ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان است . از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده و مابقی نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود .

    به گفته شایان ، از محل تسهیلات نیز تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است .

    وی مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و همچنین تسهیلات در مجموع ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد .

    مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد : تعداد ۳۰۷ هزار و ۱۹۸ واحد به بانک برای انعقاد قرارداد معرفی شده که از این تعداد ، ۱۰۴ هزار و ۴۰۰ واحد قراردادهایشان منعقد شده است و مبلغ تسهیلات منقعد شده ۳۵ هزار میلیاردتومان است .




    مطالب مرتبط

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران