در حال بارگذاری ...
  • طرح تفصیلی دهاقان تعیین تکلیف می‌شود

    در این جلسه مباحثی پیرامون حوزه های شهرسازی و طرح های تفصیلی ، بازآفرینی شهری ، راهسازی ، الحاق اراضی و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکلات شهری دهاقان برگزار شد پیرامون رفع مشکلات طرح های تفصیلی دهاقان و گلشن ، اختلافات ثبتی ، پروژه های راهسازی و ... تصمیم گیری شد .

    جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برای توسعه شهری دهاقان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور عبدالحسین پارسایی راد معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، روسای ذیربط این اداره کل ، بخشداران ، شهرداران ، دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستا ، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .  

    در این جلسه مباحثی پیرامون حوزه های شهرسازی و طرح های تفصیلی ، بازآفرینی شهری ، راهسازی ، الحاق اراضی و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .  

    مشکلات مرتبط با طرح تفصیلی شهر دهاقان در این نشست به صورت ویژه بررسی شد و بنا بر تصمیم گیری بعمل آمده مقرر شد در هفته آتی این موضوع تعیین تکلیف شود .  

    طرح تفصیلی گلشن و مسائل و مشکلات پیرامون آن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مطابق با تصمیمات اتخاذ شده موارد مرتبط با این طرح نیز تا یک ماه آینده در کمیسیون ماده ۵ مطرح و بررسی می‌شود .  

    در این جلسه موارد اختلافات ثبتی فی مابین راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک و مشکلات الحاق اراضی مطرح و مرتفع شدند .  

    گفتنی است : در این جلسه هم اندیشی پیرامون احداث کمربندی دهقان ، محلات هدف بازآفرینی شهری ، پیشنهاد بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت . 




    مطالب مرتبط

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند ، در این راستا اخذ اسناد تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح شهرستان لنجان به اسناد تک برگ همسو با ...

    |

    نظرات کاربران