در حال بارگذاری ...

رضایتمندی داوطلبان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری

در این دوره از آزمون‌ها و در رشته طراحی معماری حدود ۲۵ هزار داوطلب شرکت کردند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از رضایتمندی داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری خبر داد .

حامد مانی‌فر با اعلام بازدید از برخی حوزه‌های امتحانی آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری که در ۱۲۳ امتحانی در سراسر کشور برگزار شد ، اعلام کرد : بازدید از برخی حوزه‌های آزمون همراه با نمایندگانی از تعاونی سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون و بخش نظارتی حوزه حراست وزارت راه و شهرسازی انجام شد .

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان شرایط برگزاری آزمون را در این دوره مناسب ارزیابی کرد و افزود : در نظرسنجی با تعدادی از داوطلبان ، در خصوص شیوه برگزاری ، کیفیت فضای آزمون و زمان آزمون رضایتمندی وجود داشت . این دوره از آزمون‌ها متفاوت از دوره‌های قبل به لحاظ برخی وجوه فنی در طراحی سوالات برگزار شد .

وی اظهار امیدواری کرد تا تمامی متقاضیانی که شایستگی لازم را دارند در این دوره از آزمون‌ها پذیرش شوند .

گفتنی است ، در این دوره از آزمون‌ها و در رشته طراحی معماری حدود ۲۵ هزار داوطلب شرکت کردند .

یادآور می‌شود ، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای ۷ رشته مهندسی (معماری ، عمران ، شهرسازی ، تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی ، نقشه‌برداری و برق) به شکل تستی و به مدت سه روز در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد .




مطالب مرتبط

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

|

رویکرد اصلی ویرایش جدید ، تمرکز بر افزایش تحقق‌پذیری آن با تمرکز بر ۴ حوزه فنی ، اجرایی ، حقوقی و اقتصادی است . بی‌نقص‌ترین قوانین از نقطه نظر فنی ، بدون وجود بستر مناسب برای تحقق‌پذیری در بخش‌های اجرایی ، حقوقی (ضمانت اجرا) و اقتصادی (توجیه‌پذیر بودن) قادر به دستیابی به ...

|

رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

|

اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

|

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

|

نظرات کاربران