در حال بارگذاری ...
  • رضایتمندی داوطلبان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری

    در این دوره از آزمون‌ها و در رشته طراحی معماری حدود ۲۵ هزار داوطلب شرکت کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از رضایتمندی داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری خبر داد .

    حامد مانی‌فر با اعلام بازدید از برخی حوزه‌های امتحانی آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری که در ۱۲۳ امتحانی در سراسر کشور برگزار شد ، اعلام کرد : بازدید از برخی حوزه‌های آزمون همراه با نمایندگانی از تعاونی سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون و بخش نظارتی حوزه حراست وزارت راه و شهرسازی انجام شد .

    مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان شرایط برگزاری آزمون را در این دوره مناسب ارزیابی کرد و افزود : در نظرسنجی با تعدادی از داوطلبان ، در خصوص شیوه برگزاری ، کیفیت فضای آزمون و زمان آزمون رضایتمندی وجود داشت . این دوره از آزمون‌ها متفاوت از دوره‌های قبل به لحاظ برخی وجوه فنی در طراحی سوالات برگزار شد .

    وی اظهار امیدواری کرد تا تمامی متقاضیانی که شایستگی لازم را دارند در این دوره از آزمون‌ها پذیرش شوند .

    گفتنی است ، در این دوره از آزمون‌ها و در رشته طراحی معماری حدود ۲۵ هزار داوطلب شرکت کردند .

    یادآور می‌شود ، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای ۷ رشته مهندسی (معماری ، عمران ، شهرسازی ، تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی ، نقشه‌برداری و برق) به شکل تستی و به مدت سه روز در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران