در حال بارگذاری ...

بر طرف شدن معضل اسناد مالکیت مردم در دو شهر استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال

همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه با توجه به مراجعات مردمی ، موضوع به صورت تخصصی طی جلسه‌ای با حضور مسئولین و نمایندگان تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به صورت جلسه‌ بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱ ، مقرر شد فرایند انتقال اسناد مالکیت خانه‌های مردم بدون هزینه به متقاضیان انجام شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برطرف شدن مشکل اسناد مالکیت مردم در شهرهای ازگله و گهواره استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد .

حسین مذنب درباره مشکل انتقال اسناد مالکیت در دو شهر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اراضی مورد نظر را جهت احداث مسکن به متقاضیان واگذار کرده بود، همچنین با توجه به فرایند شهر شدن روستاهای مورد نظر ، همه اراضی به سازمان ملی زمین و مسکن (وزارت راه و شهرسازی) تحویل داده شده بود .

وی افزود : بنابراین همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه با توجه به مراجعات مردمی ، موضوع به صورت تخصصی طی جلسه‌ای با حضور مسئولین و نمایندگان تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به صورت جلسه‌ بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱ ، مقرر شد فرایند انتقال اسناد مالکیت خانه‌های مردم بدون هزینه به متقاضیان انجام شود .

مذنب ادامه داد : به این ترتیب مشکل اسناد مالکیت مردم در شهرهای ازگله و گهواره استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال بر طرف شد .

مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد : در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه جلسه‌ای نیز به منظور بررسی اراضی شهرک پردیس این استان با حدود ۵ هزار خانوار ساکن ، برگزار شد . در همین راستا صورت جلسه‌ای تنظیم و مقرر شد به یکی از روش‌های مطرح شده و مورد پذیرش ساکنین ، موضوع حل و فصل شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

نظرات کاربران