در حال بارگذاری ...
  • تائید سایت پلان مجتمع ۱۲۸ واحدی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان شمالی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تأیید سایت پلان دو شرکت در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد خبر داد .

    جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به ریاست رشیدی ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور قاسمی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضای حاضر در محل استانداری برگزار گردید .

    قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : ۲۸ پرونده امروز در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد مطرح شد که بعد از بررسی و اتفاق نظر توسط اعضا ، رای نهایی در خصوص پرونده های مذکور صادر شد . در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد نیز سایت پلان مجتمع ۱۲۸ واحدی دو شرکت سالوک سازه شرق و نیارسازان شرق در راستای طرح نهضت ملی مسکن مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت .

    وی تصریح کرد : همچنین قبل از برگزاری جلسه ، اعضای جلسه به اتفاق از سه پرونده پادگان ارتش ، بافت تاریخی سبزه میدان و حمام عسگری و همچنین طرح گردشگری همجوار استادیوم تختی بجنورد بازدید و از نزدیک در جریان پرونده های مذکور قرار گرفتند .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد : هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    تعداد ۴۱ جلسه کمیسیون ماده پنج در ۱۲ شهر استان با ۵۹۴ مصوبه در سال ۱۴۰۲ جهت بررسی تقاضاهای شهروندان که در کمیته فنی تشکیل شده بود ، برگزار گردید که تمامی تقاضاها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و در حال حاضر هیچ پرونده بررسی نشده ای در نوبت رسیدگی کمیسیون ماده پنج هیچ کدام از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد خبر داد ...

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    نظرات کاربران