در حال بارگذاری ...
  • بر طرف شدن معضل الحاق اراضی ۷۵ هکتاری علی آباد کلنگان به محدوده شهر اصفهان پس از ۵۰ سال

    در واقع این مصوبه به عنوان یکی از برکات سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت بوده و با الحاق این اراضی به محدوده شهر اصفهان بخشی از برنامه‌های قانون جهش تولید مسکن نیز محقق شده و تعداد کثیری از اعضای تعاونی های موصوف ان شاالله صاحبخانه خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برطرف شدن مشکل الحاق اراضی ۷۵ هکتاری موسوم به علی آباد کلنگان به محدوده شهر اصفهان پس از ۵۰ سال و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد .

    حسین مذنب درباره الحاق اراضی ۷۵ هکتاری موسوم به علی آباد کلنگان به محدوده شهر اصفهان گفت : اراضی ۷۵ هکتاری موسوم به علی آباد کلنگان از سال ۱۳۵۱ به مدت حدود ۵۰ سال در اختیار تعاونی اتوبوسرانی شهر اصفهان و ارتش قرار داشت و الحاق این اراضی به محدوده شهر اصفهان در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب شده بود ولی به دلیل برخی ابهامات فنی و قانونی به مرحله ابلاغ نرسید .

    مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : با عنایت به سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان و در راستای پاسخگویی و تعیین تکلیف اعضای محترم تعاونی‌های مذکور ، در جلسه‌ای که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ با حضور مدیر کل بازرسی ، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و مدیران ستادی و استانی موضوع مجدد مورد بررسی و راهکارهای قانونی برای ابلاغ مصوبه مذکور تبیین شد و در نهایت به استنادنامه ۴۶۸۳۸/۳۲۰ تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی الحاق این اراضی به شهر اصفهان نهایی شد و این مصوبه توسط استاندار محترم اصفهان برای اقدامات اجرایی به شهرداری ابلاغ شد .

    مذنب در پایان تصریح کرد : در واقع این مصوبه به عنوان یکی از برکات سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت بوده و با الحاق این اراضی به محدوده شهر اصفهان بخشی از برنامه‌های قانون جهش تولید مسکن نیز محقق شده و تعداد کثیری از اعضای تعاونی های موصوف ان شاالله صاحبخانه خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۹۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .

    |

    کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار فارس طرح جامع شهرک مسکونی دولتی کوهمره را ابلاغ کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز ، نوکنده ، کردکوی ، بندر ترکمن ، جلین ، گنبد ، نگین ...

    |

    با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

    |

    نظرات کاربران