در حال بارگذاری ...

اعلام جزئیاتی از زمانبندی فاز هفتم ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن

خاطرنشان می‌شود پس از پالایش و احراز شرایط این متقاضیان و در صورت وجود ظرفیت مازاد ، مجدداً ثبت‌نام برای ظرفیت مازاد اراضی انجام می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فاز هفتم ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده که در این مرحله صرفا امکان ثبت‌نام در شهرهای دارای اراضی مازاد بر تعداد متقاضیان حائزشرایط مراحل قبل وجود دارد .

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای جزئیاتی از زمانبندی فاز هفتم ثبت‌نام نهضت ملی مسکن را اعلام کرد .

بر اساس اطلاعیه صادر شده ، فاز هفتم ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از تاریخ ۱۵ تیر ماه سال جاری و بر اساس میزان واحدپذیری اراضی شناسایی شده در شهرهای کشور آغاز شده است به نحوی که در این مرحله ، صرفاً امکان ثبت‌نام در شهرهای دارای اراضی مازاد بر تعداد متقاضیان حائز شرایط مراحل قبل وجود دارد .  

بر این اساس پایان مهلت ثبت‌نام منوط به اتمام ظرفیت اراضی هر شهر است . خاطرنشان می‌شود پس از پالایش و احراز شرایط این متقاضیان و در صورت وجود ظرفیت مازاد ، مجدداً ثبت‌نام برای ظرفیت مازاد اراضی انجام می‌شود .




مطالب مرتبط

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

نظرات کاربران