در حال بارگذاری ...
  • صدور ۹۵ هزار جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تهران

    از ابتدای اجرای طرح صدور سند توسط بنیاد مسکن در همکاری با سازمان ثبت اسناد در مجموعه روستاهای استان تهران و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تاکنون ۹۵ هزار جلد سند صادر و تحویل مردم شده است و برنامه امسال صدور و تحویل ۳ هزار و ۵۰۰ جلد سند است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از صدور و تحویل ۹۵ هزار جلد سند املاک در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تهران خبر داد .

    غلامرضا صالحی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، نحوه واگذاری زمین و همچنین پالایش متقاضیان جدید اعلام کرد : در طرح نهضت  ملی مسکن در فاز هفتم حدود ۲۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اینکه عمده ثبت‌نام‌ها برای شهرهای رودهن ، بومهن و دماوند است ، ادامه داد : در حال حاضر اراضی احداث یکهزار و ۲۰۰ واحد در شهر دماوند تامین شده است .

    صالحی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان تهران در دماوند با توجه به تامین زمین خبر داد و توضیح داد : اسکلت ساختمانی حدود ۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان تهران توسط بنیاد مسکن در حال اتمام است و ۵۰۰ واحد نیز در مرحله صدور پروانه قرار دارند .

    وی بهره‌برداری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده را سال آتی (۱۴۰۲) عنوان کرد .

    صالحی در خصوص صدور سند در همکاری با سازمان ثبت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای کوچک استان تهران اعلام کرد : از ابتدای اجرای طرح صدور سند توسط بنیاد مسکن در همکاری با سازمان ثبت اسناد در مجموعه روستاهای استان تهران و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تاکنون ۹۵ هزار جلد سند صادر و تحویل مردم شده است و برنامه امسال صدور و تحویل ۳ هزار و ۵۰۰ جلد سند است .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    نظرات کاربران