در حال بارگذاری ...

مطالعات طرح جامع شهر بجنورد نیاز به اعتبار ویژه ای دارد

برای اینکه مشاور مجدد طرح جامع را مورد بررسی قرار دهد مدت زمان زیادی طول خواهد کشید ، لذا لازم است جهت مطالعه طرح جامع شهر بجنورد و اصلاحات آن اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مطالعات سریعا آغاز شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : مطالعات طرح جامع شهر بجنورد نیازمند اعتبار ویژه‌ای است .

قاسم قاسمی در جلسه ای که با حضور وحیدی ، نماینده مردم شهرهای بجنورد ، مانه و سملقان ، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ، وحیدی ، شهردار بجنورد و معاونین اداره کل امروز پنجشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد عنوان کرد : افق طرح جامع شهر بجنورد ۱۰ ساله است و در سال ۱۴۰۴ به پایان می رسد .

وی افزود : برای اینکه مشاور مجدد طرح جامع را مورد بررسی قرار دهد مدت زمان زیادی طول خواهد کشید ، لذا لازم است جهت مطالعه طرح جامع شهر بجنورد و اصلاحات آن اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مطالعات سریعا آغاز شود .

قاسمی اضافه کرد : در خصوص طرح تفصیلی شهر بجنورد نیز طرح جدید تازه ابلاغ شده است و اگر اصلاح مجددی دارد باید این اصلاحات از طریق شهرداری به این اداره کل ارسال شود تا به مشاور طرح ابلاغ گردد . کار مشاور تشخیص نقاط کور شهر و مشکل دار و رفع گره های ترافیکی در شهر است و باید نظر مدیریت شهری نیز حتما در اصلاحات اخذ گردد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد : در این زمینه دستگاه های متولی هم می توانند با افزایش تعاملات روند اصلاح طرح های شهرسازی را سریع دهند .




مطالب مرتبط

احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

|

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

نظرات کاربران