در حال بارگذاری ...

تثبیت مالکیت دولت برای ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان

صدور اسناد تک‌برگی اقدامی مهم و مؤثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه است و با توجه به بالابودن ضریب امنیت این سیستم و سرعت در پاسخگویی به مراجعین ، اجرای این طرح از اهمیت بسزایی برخوردار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تثبیت مالکیت ۶۰۰ هکتار اراضی ملی بخش دو کاشان در سامانه کاداستر خبر داد .

مجتبی آراسته اظهار کرد : این اداره با هدف پیشگیری از زمین خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی ، همچنین مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، نسبت به تثبیت مالکیت دولت برای ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان اقدام کرده است . این اراضی که در بخش دو کاشان واقع شده است دارای اسناد دفترچه ای بودند که با پیگیری‌های بعل آمده در سامانه کاداستر تثبیت شدند .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان  به اهمیت سند مالکیت کاداستری اشاره کرد و گفت : صدور اسناد تک‌برگی اقدامی مهم و مؤثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه است و با توجه به بالابودن ضریب امنیت این سیستم و سرعت در پاسخگویی به مراجعین ، اجرای این طرح از اهمیت بسزایی برخوردار است .  

وی در خصوص مزایای این طرح گفت : با توجه به اینکه با اجرای این طرح اراضی ملی و مستثنیات کاملاً منفک و مشخص می‌شوند ، از این رو ضمن تثبیت حقوق و مالکیت دولت ، از تجاوز و تصرف به عرصه‌های ملی و بیت‌المال جلوگیری می‌شود و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی کاهش می‌یابد . 




مطالب مرتبط

مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

|

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

|

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

|

قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .

|

نظرات کاربران