در حال بارگذاری ...
  • تصویب بازنگری طرح جامع شهر منوجان

    این طرح با افق ۱۴۱۵ تهیه شده و می تواند مشکلات زیادی در زمینه شهرسازی را حل کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تصویب بازنگری طرح جامع شهر منوجان در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان کرمان خبر داد .

    محمد ساردویی در حاشیه جلسه برنامه ریزی و توسعه ی استان کرمان که با حضور استاندار و مدیران اجرای کرمان برگزار شد گفت : در جلسه برنامه ریزی و توسعه ی استان بازنگری طرح جامع شهر منوجان مورد تصویب قرار گرفت و ۹۳ هکتار زمین دولتی به شهرهای منوجان و جیرفت الحاق شد .

    وی در تشریح الحاقیات مصوبه اظهار داشت : ۷۷ هکتار زمین مربوط به شهر منوجان الحاق شد و ۲۰ هکتار در سه قطعه زمین به شهر جیرفت الحاق شده است که در طرح نهضت ملی مسکن مورد استفاده و ساخت مسکن قرار خواهد گرفت .

    ساردویی بیان کرد : این طرح با افق ۱۴۱۵ تهیه شده و می تواند مشکلات زیادی در زمینه شهرسازی را حل کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج جنوب کرمان ، طرح آماده سازی زمین های نهضت ملی منوجان به ...

    |

    پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد ، خروجی فرم (ج) و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد . قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

    |

    ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی که انجام شده نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

    |

    در طرح جوانی جمعیت (سه فرزندی) هزینه‌های آماده‌سازی از جمله تحصیل‌ ، جدول‌سازی و آسفالت از متقاضیان دریافت می‌شود و افراد بعد از ۲ سال تنفس در مدت زمان هشت سال به‌صورت اقساطی این هزینه‌ها را پرداخت خواهندکرد و در طرح چهار فرزندی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود .

    |

    نظرات کاربران