در حال بارگذاری ...
  • نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان‌ها از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت : با تعامل بخش‌های مربوطه پیشرفت نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف استان قابل قبول است .

    جواد رحمتی در جلسه بررسی نهضت ملی مسکن که به صورت مجازی و به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، اظهار داشت : مشکل زمین در اکثر شهرهای استان مرتفع شده و برای شهر جدید شهریار نیز از زمین های ملی در اختیار اداره کل راه و شهرسازی تخصیص داده می‌شود .

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز در ابتدای جلسه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی‌ دست‌اندرکاران اجرای این پروژه ، گفت : در تماس تلفنی که با آقای رئیس جمهوری داشتم ، به ایشان عرض کردم که در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها ، استانداران پیشگام هستند و اختیارات تام هم دارند چرا که این موضوع هم شعار دولت است و هم خواست مردم و ما باید عرضه و تقاضا را در حوزه مسکن متعادل کنیم .

    وی افزود : به صورت میانگین در کشور ۵۰ درصد درآمد خانوارها صرف مسکن می‌شود و لذا مسکن ، مهمترین مولفه تاثیرگذار اقتصادی در زندگی مردم است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار داشت : برای بیش از ۶۰ هزار واحد تامین زمین انجام گرفته و در شهر سراب نیز تمهیداتی اندیشیده شده است .

    در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن ، مدیر امور شعب بانک مسکن ، رئیس بسیج سازندگی سپاه عاشورا ، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونین وروسای اداره کل راه وشهرسازی نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

    |

    بر اساس مأموریت ویژه بسیج سازندگی ، ساخت مسکن تحت کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اولویت قرار گرفته و مقرر شده است طی دو سال حدود ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرند تحت کارگزاری سازمان بسیج سازندگی اجرا و تحویل متقاضیان شود .

    |

    باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با نهضت ملی تلاش کنند تا با تعامل و همراهی ، بتوانیم در اسرع وقت پروژه کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن در بناب را تخصیص دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران