در حال بارگذاری ...
  • تجهیز بلوک های مجموعه ۱۵۷۶ واحدی مسکن مهر صفادشت شهریار

    تا پایان شهریورماه سایت صفادشت با انجام عملیات و اجرای تجهیزات به وضعیت مطلوبی خواهد رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال جهت تجهیز بلوک های مسکن مهر صفادشت شهریار خبر داد .

    خلیل محبت خواه از تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال جهت عملیات باقیمانده مسکن مهر صفادشت شهریار توسط سازمان ملی زمین و مسکن به روند اجرای بنیاد مسکن این شهرستان خبر داد .

    وی ادامه داد : این اعتبار شامل تجهیزات و عملیات باقیمانده بالاخص راه اندازی سیستم های برق و آسانسور می شود .

    محبت خواه رفاه حال ۵ هزار نفر از ساکنان سایت مذکور را هدف این پروژه عنوان کرد و گفت : تا پایان شهریورماه سایت صفادشت با انجام عملیات و اجرای تجهیزات به وضعیت مطلوبی خواهد رسید .

    وی در پایان از شهرهای صفادشت و بنیاد مسکن خواست تا جهت آماده سازی و محوطه سازی سایت مذکور که بیش از ۴۰ بلوک در آن قرار دارد با جدیت بیشتری عمل کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بهره برداری ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفا دشت افتتاح شد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران