در حال بارگذاری ...

ساماندهی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید اندیشه در سایت صفادشت شهریار

تخصیص زمین بر عهده شهرهای جدید و ادارات کل راه و شهرسازی استانها است هر شهری که با مشکل تامین زمین مواجه باشند ، متقاضیان در شهر مجاور ساماندهی خواهند شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت خواه از ساماندهی متقاضیان شهر جدید اندیشه در صفادشت شهریار خبر داد .

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در شهر جدید اندیشه مشکل کمبود زمین داریم و برای ساماندهی متقاضیان ، قریب به ۲ هزار نفر از ثبت نام کنندگان و تایید اولیه شده ها ی طرح نهضت ملی مسکن را در سایت صفا دشت که در مجاورت شهر جدید اندیشه است ، ساماندهی می کنیم .

وی با بیان اینکه متقاضیان شهر جدید اندیشه نگران تخصیص زمین نباشند گفت : تخصیص زمین بر عهده شهرهای جدید و ادارات کل راه و شهرسازی استانها است هر شهری که با مشکل تامین زمین مواجه باشند ، متقاضیان در شهر مجاور ساماندهی خواهند شد .

محبت خواه از پالایش نهایی متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران طی چند روز آتی خبر داد .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

نظرات کاربران