در حال بارگذاری ...
  • واحد های طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان شمالی از انرژی سبز استفاده کنند

    تسهیلاتی بین ۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال برای استفاده انرژی های سبز و مصالح نوین در ساختمان ها در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده در بحث نهضت ملی مسکن این تسهیلات به وام اصلی اضافه خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : بحث انرژی سبز در واحد های احداثی در نهضت ملی مسکن اولویت قرار گیرد .

    عطا الله فضیلت زاده در سمینار مبانی نظری مطالعات ساختمان های انرژی سبز که در شهرستان فاروج برگزار شد اظهار داشت : در سال های گذشته بحث انرژی سبز زیاد مطرح نبود و در ساختمان ها استفاده نمیشد ولی امروزه باتوجه به بحث نهضت ملی مسکن دارای اولویت اصلی احداث یک ساختمان قرار گرفته است .

    وی افزود : تسهیلاتی بین ۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال برای استفاده انرژی های سبز و مصالح نوین در ساختمان ها در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده در بحث نهضت ملی مسکن این تسهیلات به وام اصلی اضافه خواهد شد .

    فضیلت زاده عنوان کرد : این سمینار با هدف افزایش دانش فنی و کاربردی مجموعه های سازندگان نظام فنی و نظام مهندسی امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در شهرستان فاروج برگزار شد .

    عبدالرضا فرزانه ، فرماندار فاروج نیز در این سمینار تصریح کرد : به جهت اینکه شاهد تغییر اقلیم در بحث انرژی ها هستیم و ضرورت دارد که مهندسین و ناظر این ما در حوزه ساختمان این اطلاعات را داشته باشند و بتوانند در اجرای ساختمان ها به کار بگیرند لذا این سن دارد دارای اهمیت زیادی است . انشالله در آینده با اجرای این مدیریت سبز و انرژی سبز در بحث مصرف انرژی شاهد تحولی در این زمینه در جامعه باشیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران