در حال بارگذاری ...
  • آخرین واحدهای مسکن مهر دهلران در حال تکمیل و تحویل به متقاضیان

    راه و شهرسازی در این زمینه فراتر از وظایف خود عمل کرد و با کمک های مالی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به تکمیل این واحدها اقدام کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از مسکن مهر دهلران از تکمیل آخرین واحدهای آن خبر داد .

    مدیر کل این دستگاه اجرایی در این خصوص گفت : کل مسکن مهر دهلران ۱۹۷۰ واحد بوده که تاکنون ۱۷۴۵ واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۲۲۵ واحد دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۷۰ درصد در حال تکمیل است .         

    عبدالله بهادری در خصوص ساماندهی و آسفالت و جدول کشی معابر مسکن مهر دهلران گفت : ساماندهی معابر مسکن مهر به مانند تمامی معابر شهری بر عهده شهرداری است با این وجود رایزنی لازم با سازمان ملی زمین و مسکن داشته ایم که ۵۰ درصد هزینه ساماندهی معابر مسکن مهر دهلران و موسیان را متقبل شده و با مشارکت شهرداری به انجام برساند و مبلغ قابل توجهی نیز اختصاص یافت شهرداری موسیان از این فرصت استفاده کرد و با مشارکت راه و شهرسازی عملیات جدول و آسفالت معابر مسکن مهر شهر موسیان را به انجام رساند اما شهرداری دهلران طبق موافقت نامه ای که داشتیم پای کار نیامد لذا در حال رایزنی هستیم تا اداره کل راه و شهرسازی با تأمین اعتبار از طرف سازمان ملی زمین و مسکن عملیات اجرایی ساماندهی معابر مسکن ملی شهر دهلران را به انجام برساند .

    بهادری علت تاخیر در اتمام تعدادی از مسکن مهرهای شهر دهلران را عدم تامین آورده از طرف متقاضیان این شهر و همچنین مشکلات تعاونی ها در این زمینه ذکر کرد و افزود : راه و شهرسازی در این زمینه فراتر از وظایف خود عمل کرد و با کمک های مالی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به تکمیل این واحدها اقدام کرد .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    نظرات کاربران