در حال بارگذاری ...

پیش‌بینی احداث ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک استان قم

۳۰ هکتار برای احداث این واحدها اختصاص‌ یافته است و می‌توانیم ۱۰۰۰ واحد در کهک احداث کنیم . پالایش افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز آغاز و در حال تزریق اراضی برای احداث واحدها برای آنان هستیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک را مورد توجه قرار داد و گفت : ۳۰ هکتار برای احداث این واحدها اختصاص ‌یافته است که ظرفیت احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر کهک وجود دارد .

محمد صادقی درباره آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان طبق زمان‌بندی انجام‌ شده در حال اجراست و به‌زودی نخستین واحدهای این طرح به مردم واگذار می‌شود .

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها ، احداث تک‌واحدی از نقشه‌های اجرایی اراضی ۵۶۰ هکتاری حذف‌ شده است ، تصریح کرد : قیمت تمام‌شده این واحدهای مسکونی به ‌زودی مشخص و اطلاع ‌رسانی می‌شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک را مورد توجه قرار داد و افزود : ۳۰ هکتار برای احداث این واحدها اختصاص‌ یافته است و می‌توانیم ۱۰۰۰ واحد در کهک احداث کنیم . پالایش افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز آغاز و در حال تزریق اراضی برای احداث واحدها برای آنان هستیم .

صادقی در ادامه با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی روستای ورجان، خاطرنشان کرد : متأسفانه به علت تعلل‌ها  و تأخیر در زمان‌بندی‌ها در احداث پل این تقاطع، هزینه اجرای این پل به ۲۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است .




مطالب مرتبط

واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

|

طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

نظرات کاربران