در حال بارگذاری ...
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن اسلامشهر

    تعداد متقاضیان ثبت نام شده اسلامشهر بیش از ۱۹۲ هزار نفر بوده است که از این تعداد ۱۵۳ هزار نفر به دلایل مختلف رد درخواست شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از اخذ پروانه ساختمانی پروژه نهضت ملی مسکن اسلامشهر و پایان پالایش ها در این شهر خبر داد .

    مجتبی صادقی از اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۸۰۰ واحدی مسکن ملی اسلامشهر با تعامل صورت گرفته با شهرداری اسلامشهر خبر داد و گفت : امیدواریم با این اتفاق مثبت روند عملیات اجرایی پروژه رشد چشم گیری داشته باشد .

    وی در ادامه افزود : همچنین پالایش متقاضیان طرح جهش ملی مسکن در ادوار مختلف ثبت نام شهروندان طی هفته جاری به پایان رسیده است . تعداد متقاضیان ثبت نام شده اسلامشهر بیش از ۱۹۲ هزار نفر بوده است که از این تعداد ۱۵۳ هزار نفر به دلایل مختلف رد درخواست شده اند .

    وی تعداد متقاضیان تأیید نهایی شده شهرستان اسلامشهر را ۷۸۶۸ نفر اعلام کرد و گفت : به زودی پیامک افتتاح حساب برای متقاضیان تأیید شده ارسال خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به‌صورت واگذاری گروهی تعریف شده است برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون این واحدها به اتمام رسیده است .

    |

    یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینه بازآفرینی شهری موضوع نوسازی مسکن بوده است که این در زمینه بارها بر تشکیل حلقه‌های میانی به عنوان واسط بین مردم و بخش‌های دولتی ، تاکید شده است .

    |

    نظرات کاربران