در حال بارگذاری ...

معرفی اراضی ۲۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی به بنیاد مسکن

تاکنون معادل ۲۴۰ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی کاربری مسکونی دارند و برخی نیز در مراحل الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارند . حدود ۱۰۰ هزار نفر پذیرفته شده نهایی به بنیاد مسکن معرفی شده است که از این تعداد حدود ۹۶ هزار نفر واریز وجه کردند و برای همه این تعداد پروژه تعریف شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت و در مراحل ساخت قرار گرفتن ۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در قالب طرح نهضت ملی خبر داد و گفت : اراضی ۲۴۰ هزار واحد مسکن ملی به بنیاد مسکن معرفی شد .

حمیدرضا سهرابی تازه‌ترین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت‌ مسئولیت بنیاد اعلام کرد .

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرا و مراحل آغاز اجرای عملیات بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن شهری بنیاد در شهرها خبر داد و گفت : تاکنون معادل ۲۴۰ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی کاربری مسکونی دارند و برخی نیز در مراحل الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارند . حدود ۱۰۰ هزار نفر پذیرفته شده نهایی به بنیاد مسکن معرفی شده است که از این تعداد حدود ۹۶ هزار نفر واریز وجه کردند و برای همه این تعداد پروژه تعریف شده است .

وی اعلام کرد : مشخصا ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن شهری آغاز شده است و سایر واحدها نیز در مرحله تجهیز کارگاه و سایر مراحل اجرایی قرار دارند تا به مرحله پی‌کنی و اجرای فونداسیون برسد که مجموع آنها بیش از ۱۰۰ هزار واحد می‌شود .   

سهرابی توضیح داد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش شهری علاوه بر ساخت ۷۸ هزار واحد طرح نهضت ملی، ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن شهری را در نقاط مختلف کشور ، ۵ هزار واحد در بندر امام خمینی(ره) و در بافت‌های آسیب‌پذیر را در برنامه دارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

|

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

نظرات کاربران