در حال بارگذاری ...
  • معرفی اراضی ۲۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی به بنیاد مسکن

    تاکنون معادل ۲۴۰ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی کاربری مسکونی دارند و برخی نیز در مراحل الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارند . حدود ۱۰۰ هزار نفر پذیرفته شده نهایی به بنیاد مسکن معرفی شده است که از این تعداد حدود ۹۶ هزار نفر واریز وجه کردند و برای همه این تعداد پروژه تعریف شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت و در مراحل ساخت قرار گرفتن ۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در قالب طرح نهضت ملی خبر داد و گفت : اراضی ۲۴۰ هزار واحد مسکن ملی به بنیاد مسکن معرفی شد .

    حمیدرضا سهرابی تازه‌ترین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت‌ مسئولیت بنیاد اعلام کرد .

    معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرا و مراحل آغاز اجرای عملیات بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن شهری بنیاد در شهرها خبر داد و گفت : تاکنون معادل ۲۴۰ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی کاربری مسکونی دارند و برخی نیز در مراحل الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارند . حدود ۱۰۰ هزار نفر پذیرفته شده نهایی به بنیاد مسکن معرفی شده است که از این تعداد حدود ۹۶ هزار نفر واریز وجه کردند و برای همه این تعداد پروژه تعریف شده است .

    وی اعلام کرد : مشخصا ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن شهری آغاز شده است و سایر واحدها نیز در مرحله تجهیز کارگاه و سایر مراحل اجرایی قرار دارند تا به مرحله پی‌کنی و اجرای فونداسیون برسد که مجموع آنها بیش از ۱۰۰ هزار واحد می‌شود .   

    سهرابی توضیح داد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش شهری علاوه بر ساخت ۷۸ هزار واحد طرح نهضت ملی، ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن شهری را در نقاط مختلف کشور ، ۵ هزار واحد در بندر امام خمینی(ره) و در بافت‌های آسیب‌پذیر را در برنامه دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران