در حال بارگذاری ...
  • کسب رتبه دوم کشوری در اعطای تسهیلات به بافت فرسوده و ناکارآمد شهری توسط استان آذربایجان شرقی

    مبلغ تسهیلات در کلانشهر تبریز ۴۰۰ میلیون تومان که ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ رایج بانکی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت : این اداره کل رتبه دوم کشوری در اعطای تسهیلات به بافت فرسوده و ناکارآمد شهری را کسب کرد .

    مهدی اسحقی نژاد افزود : بر اساس اعلام معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در جلسه بررسی نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید ، این اداره کل بعد از استان تهران رتبه دوم را در زمینه اعطای تسهیلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری کسب کرده است .

    وی اظهار داشت : این اداره کل تاکنون تعداد ۴۳۷۲ واحد را برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن (بانک عامل) معرفی کرده است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل ادامه داد : مبلغ تسهیلات در کلانشهر تبریز ۴۰۰ میلیون تومان که ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ رایج بانکی است .

    به گفته اسحقی نژاد در سایر شهرهای استان نیز ۳۵۰ میلیون تومان که ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان با نرخ رایج بانکی در نظر گرفته شده است .

    اسحقی نژاد در پایان از کارشناسان این حوزه که در کسب این رتبه تلاش مستمر داشتند ، قدردانی کرد .




    مطالب مرتبط

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی شورای معماری و شهرسازی کشور ، شهرداری‌ها محدوده‌هایی را به کمیسیون ماده ۵ استان معرفی می‌کنند که پس از تصویب در این کمیسیون به عنوان محدوده بافت فرسوده شهرها شناخته می‌شود .

    |

    در شهرضا هزار و ۱۹۷ واحد مسکونی بر روی رشته قنات قرار دارند اما این ۱۹۶ واحد در نقطه قرمز واقع شده‌اند ، بنابراین از تمام سازمان‌های مرتبط خواهشمندم برای جا به جایی ساکنان این واحدها همکاری کنند .

    |

    محرومیت زدایی و بهره مندی محلات کمتر برخوردار و هدف باز آفرینی شهری از خدمات روبنایی و زیربنایی به میزان متوسط محلات برخوردار همان شهر، مورد هدف سند ملی بازآفرینی شهری و سند ملی ساماندهی و توانمندسازی مسکن سکونتگاهای غیر رسمی است که نیاز به توجه و حمایت جدی مجلس شورای اسلامی ...

    |

    نظرات کاربران