در حال بارگذاری ...

احداث سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان

در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۹۸ هزار و ۹۸۱ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تا کنون افزون بر ۲۳ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر نیز تایید نهایی شدند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در نشست و تورخبری بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن گفت : درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه های در دست ساخت قریب به ۱ درصد و بالاترین آن ۵۵ درصد است .

عباس کمالی در حاشیه این بازدیدها در نشست خبری با خبرنگاران سهمیه استان در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و اظهار داشت : سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزار و۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است و بر اساس میانگین جمعیتی سهم استان هرمزگان به صورت سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی است . پروژه های ۱۶۰ واحدی ، ۲۵۶ واحدی و ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن از مهمترین پروژه هایی بود که خبرنگاران از آنها در شهر بندرعباس بازدید کردند .

وی گفت : کل واحدهای مسکونی در حال ساخت در این پروژه ها بالغ بر ۱۶ هزار واحد است و درصد پیشرفت فیزیکی آنها هم از ۱ درصد تا ۵۵ درصد است . در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۹۸ هزار و ۹۸۱ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تا کنون افزون بر ۲۳ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر نیز تایید نهایی شدند .

کمالی خاطرنشان کرد : در بخش خودمالکین نیز ۳ هزار و ۵۸۸ واحد معرفی به بانک و پذیرش شده است که از این تعداد ۱ هزار و ۶۳۵ واحد در قالب ۱۷۰ پروژه دارای قرارداد و طی فرآیند پرداخت تسهیلات هستند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

نظرات کاربران