در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح جامع شهر سلماس

    با اجرای این طرح توسعه کالبدی موزون شهر و توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی فضاهای شهری و تأمین آسایش ، رفاه و سلامت محیط زیست شهروندان محترم شهر سلماس فراهم می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح جامع شهر سلماس به منظور ایجاد محیط زیست بهتر برای مردم و اعتلای برنامه‌های شهرسازی در شورای‌عالی شهرسازی و معماری تصویب شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت : طرح جامع شهر سلماس در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازی و با لحاظ شیوه‌های نوین ساختمانی با توجه به شرایط اقلیمی سلماس تهیه و در شورای‌عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید .

    سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به اینکه سبک زندگی و شرایط بومی مردم منطقه در برنامه‌ریزی شهری لحاظ شده ، افزود : در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری پیشنهادها و لوایح شهرسازی و مقررات مربوط به طرح جامع شهر سلماس شامل منطقه‌بندی ، نحوه استفاده از اراضی ، تعیین مناطق صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی ، مسکونی ، تأسیسات عمومی ، فضای سبز و سایر نیازمندی های عمومی شهر بحث و بررسی شد.

    حمزه‌لو تصریح کرد : اراضی مورد نیاز اجرای نهضت ملی مسکن با تصویب طرح جامع شهر سلماس تأمین و روند خانه‌سازی برای متقاضیان واجد شرایط تسریع می‌یابد .

    وی با تأکید بر اینکه اجرای دقیق طرح جامع توسط شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی الزامی است ، گفت : با اجرای این طرح توسعه کالبدی موزون شهر و توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی فضاهای شهری و تأمین آسایش ، رفاه و سلامت محیط زیست شهروندان محترم شهر سلماس فراهم می‌شود .

    جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورا برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار قم و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید مصوبه شورا را در خصوص ...

    |

    مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار فارس ضمن ابلاغ مصوبه با موضوع مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح ...

    |

    احداث ۲۷ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد آغاز شده و امروز ۷ هزار و ۱۸۳ واحد اعم از شهری ، روستایی و بافت فرسوده تحویل مردم شد .

    |

    نظرات کاربران