در حال بارگذاری ...
  • لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهر جدید گلبهار

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر فنی ، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان گلبهار بازدید کرد .

    پیمان عباسی که به گلبهار سفر کرده است ، در بدو سفر خود با حضور در مزار شهدای این شهرستان از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرد .

    وی که قبل از ورود به شهرستان و از ابتدای صبح از طول مسیر متروی مشهد - گلبهار - چناران بازدید کرده بود ، به همراه رئیس هیات مدیره و سرپرست و برخی از اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران شرکت عمران گلبهار ، ضمن بازدید از مجتمع تفریحی توریستی سنجاقک «دریاچه» و اطلاع از آخرین وضعیت طرح‌های تکمیلی این مجتمع ، بر تعیین تکلیف طرح‌های سرمایه گذاری این مجموعه تاکید کرد .

    در بازدید از پروژه پارک ترافیک نیز گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه عمرانی به مدیرکل دفتر فنی ، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ارائه شد .

    در ادامه این سفر ، وی از مقصد بعدی یعنی پروژه نهضت ملی ۹۴۲ واحدی بازدید کرد و در محل این پروژه وی از مهندسان پروژه آخرین تحولات میدانی را جویا شد .

    پروژه بعدی که مورد بازدید مدیرکل دفتر فنی ، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و هیات همراه قرار گرفت پروژه اقدام ملی ۱۶۰ واحدی بود .

    لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهر جدید گلبهار

    در ادامه از پارک محله هشت نیز بازدید و مقرر شد در صورت امکان یک پیست دوچرخه در این پارک در نظر گرفته شود .

    در پایان بازدیدهای امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر فنی ، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در دفتر شرکت عمران گلبهار تشکیل و آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرای شرکت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

    یادآوی می‌شود ، مدیرکل دفتر فنی ، اجرایی و نظارت شرکت عمران شهرهای جدید دیروز هم به همراه محمدزرافشانی عضو هیات مدیره شرکت عمران گلبهار ضمن بازدید از مسیر قطار برقی مشهد - گلبهار - چناران از آخرین وضعیت این پروژه مطلع شد و در جریان موانع بر سر راه پیشرفت این پروژه قرار گرفت .

    در ابتدای این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت عمرانی و پیشرفت فیزیکی فازهای مختلف پروژه قطار برقی مشهد - گلبهار - چناران توسط مدیر این پروژه ارائه شد . در ادامه مدیرکل دفتر فنی ، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید از بخش های مختلف این پروژه از جمله بخش‌های فنی و آزمایشگاه، رمپ دسترسی به تونل زعفرانیه مشهد «۲۷۰۰» و طول مسیر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این مگا پروژه قرار گرفت.




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    در حال حاضر با حضور ۱۰ پیمانکار و توسعه‌گر محلی فعال ، ۵۰ واحد تجهیزات و ماشین آلات عمرانی سنگین و نیمه سنگین ، فعالیت نیروهای متخصص در حوزه های مختلف به صورت مستقیم و تعداد بسیار بیشتری شاغلین غیر مستقیم و تبعی ، شهر جدید تیس به بزرگترین کارگاه عملیات عمرانی استان سیستان ...

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    نظرات کاربران