در حال بارگذاری ...

تمامی دستگاه‌ها موظفند زمین‌های مناسب خود را تا پایان شهریورماه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند

قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : به موجب دستور ریاست محترم جمهور تمامی دستگاه ها موظف هستند تا پایان شهریورماه زمین های خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی به منظور طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند ، استان تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دهند .

خلیل محبت خواه با بیان اینکه همه توان دولت و وزات راه و شهرسازی اجرای گسترده طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن مردم و طبقه مستضعف جامعه است افزود : به موجب قانون تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها موظفند تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند ، در غیر این صورت تمامی این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود .

وی با اشاره به اهمیت تخصیص و تامین زمین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران تصریح کرد : قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

محبت خواه در پایان بهترین شیوه خانه دار شدن اقشار مختلف را استفاده از وام ۴۵۰ میلیون تومانی ساخت در پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : دستگاه‌ها از این فرصت برای خانه دار شدن کارمندان و کارگران خود می توانند به بهترین وجهی استفاده کنند .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

نظرات کاربران