در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۴ هزار و ۴۹۶ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون

    از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ هزار و ۳۵۲ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک مسکن از این تعداد معرفی شده با ۱۰ هزار و ۱۹۹ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۴۹۶ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد و گفت : از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و ۵۹۷ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی به ۱۰ هزار و ۱۹۹ واحد توسط بانک مسکن پرداخت شد .

    محمود شایان در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان دریافت تسهیلات در بافت‌های فرسوده، اعلام کرد : در مجموع از ابتدای اجرای طرح از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۳۰۹ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۶ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است .

    مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد : از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ هزار و ۳۵۲ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک مسکن از این تعداد معرفی شده با ۱۰ هزار و ۱۹۹ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است .

    شایان مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را برای متقاضیان بافت فرسوده ۲ هزار و ۵۹۷ میلیاردتومان برشمرد .

    وی یادآور شد : از سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده بودند که بانک در طی این مدت با ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد منعقد کرد و یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان تسهیلات به این تعداد متقاضی پرداخت شد .




    مطالب مرتبط

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    حمایت‌های مالی شامل وام نهضت ملی (ساخت) ، وام نوسازی مسکن (ساخت) و وام اجاره است که برای دریافت این حمایت‌های مالی کافی است متقاضیان به سایت facility.udrc.ir مراجعه کنند .

    |

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    نظرات کاربران