در حال بارگذاری ...

تخصیص پروژه برای یک هزار و ۱۷۵ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان

بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ، از تخصیص پروژه برای یک هزار و ۱۷۵ واحد از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد .

رضا خواجه‌ای در دومین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان ، به آمار نهضت ملی مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تفکیک شهرستان اشاره کرد و گفت : بیش از ۱۶ هزار و ۱۴۳ نفر در این طرح ثبت نام کردند که تایید نهایی درخواست شده ۴ هزار و ۸۱۸ نفر است .

وی با بیان اینکه برای یک هزار و ۱۷۵ واحد از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تخصیص پروژه انجام گرفته است ، ابراز داشت : متقاضیان یک هزار و ۱۸۴ واحد هم به بانک معرفی شده که برای ۵۰۲ نفر انعقاد قرار انجام گرفته است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ، با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است ، تاکید کرد : تعداد واحدهای شروع شده یک هزار و ۸۰ واحد است و ۱۸۷ قطعه هم تحویل گرفتیم و زمان‌بندی انجام شده برای احداث این واحدها همچون برنامه‌ریزی راه و شهرسازی است .

خواجه‌ای با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکونی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می‌شود از سال آینده آغاز خواهد شد ، تصریح کرد : بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد .

وی همکاری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات را بسیار مطلوب اعلام کرد .




مطالب مرتبط

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

نظرات کاربران