در حال بارگذاری ...
  • آغاز به کار ۶ هزار و۳۰۴ واحد مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن جنوب کرمان

    تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ۳۳ هزار و ۱۷۶ نفر ثبت نام کرده و ۹۹ درصد این افراد پالایش شده اند و ساخت ۲۱ هزار و ۷۱۳ واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال آینده در جنوب کرمان از اهداف این طرح است . از مجموع افراد پالایش شده ۸هزار و ۷۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده که ۲ هزار و ۶۹۵ نفر واریز وجه داشته اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی طرح ساخت ۶ هزار و ۳۰۴ واحد مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان خبر داد .

    محمد ساردویی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ساخت  ۶ هزار و۳۰۴ واحد مسکن شهری و روستایی که با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوربرگزار شد گفت : امروز شاهد بهره برداری از یکهزار و ۷۰۱ واحد روستایی جنوب کرمان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بودیم و عملیات اجریی ساخت ۶ هزار و۳۰۴ واحد مسکن شهری و روستایی درجنوب کرمان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد .

    وی در تشریح طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت : تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ۳۳ هزار و ۱۷۶ نفر ثبت نام کرده و ۹۹ درصد این افراد پالایش شده اند و ساخت ۲۱ هزار و ۷۱۳ واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال آینده در جنوب کرمان از اهداف این طرح است . از مجموع افراد پالایش شده  ۸هزار و ۷۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده که ۲ هزار و ۶۹۵ نفر واریز وجه داشته اند .

    وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منطقه جنوب کرمان ۶۵۴ هکتار زمین مورد نیاز است ، گفت : با پیگیری های انجام شده ۳۷۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شده است .

    ساردویی افزود : برای تامین زمین مورد نیاز این طرح ۳۰۰ هکتار زمین دیگر در مرحله الحاق به محدودی شهرهای جنوب کرمان در دست اجرا است . در راستای قانون طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ و نیم هکتار از اراضی مازاد ادارات جنوب کرمان شناسایی شده که ۹ و نیم هکتار سند بنام سازمان ملی مسکن واگذار و مابقی در حال انتقال است .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در ...

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    نظرات کاربران